25 Sep 2011

'Di Waktu Lapang Berfesbuk'

Salam semua :)

Walaupon fesbuk benda yg sama, aku tetap open hari-hari & setiap masa.. Sbbnya aku nak main 'masak-masak' mcm kita kecik2 dulu... Aku tanam sayor, bina flat,buat rumah, balai polis, kedai2 makan, bussiness center, bla..bla..bla... Bila free waktu keja ja aku open fesbuk tp kena curi2 skit BOS ada maa.. :) Nie laa hasil dari waktu free aku :


Game City Ville.. :) Nie la Villa aku yg baru nk bekembang pesat. Serabut serabai dh aku tgk. Ada lg gamenya di bawah nie :


The Sims Social.. :D Nie plak a.k.a rumah sewa. Serabot & sangat x elok.Hahahaha.... Try laa main,blei jd jiran aku ^_^ Ada lg game yg aku gemar jugak main.. Tp kali nie berNombor skit. Bukan Nombor ekor okeh. Ce lihat bawah :


Bingo.. ;) Game paling aku geram main sbb skit2 suka 'FROZEEN' (omputih dalam chat game tu kata laa Hehehe) Tp bila korang BINGO..Perghhhh! amat bahagia, mcm aku suka jerit BINGOOO..yeahooo :D


 Kadang-kadang bosan jugak ngadap fesbuk je xdak yg menarik perhatian sngt... Bebaru nie aku jenguk2 kt profile adik2 nama 'IKA'. Aku punya belek2 wall dia, then aku dapat link utk tukar background wall & profile kita.. Best jugak, xde laa busan sngt fesbuk asik2 putih biru ja. Munkin ada d antara anda anda & anda yg sudah tukar background. Tp bagi yg belom n nk cuba, Klik la link nie http://www.fbskins.com/facebook-layouts/view.php?id=6866326 .. Banyak pilihan background dia. I'm choose yg kt bawah nie :

Nak tukar evryday pon boleh.. Hee~ Sbb nanti busan plak asik tu je kan... Gud try ye kawan2. K laa x laqat nk pok pek dah, nak p main masak-masak pulak... Babai. Wassalam..

p/s: Aku excited bila blei tukar background fesbuk aku, riuh opis nie haa..hehehe.

Terima kasih sudi membaca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan